Известие

Collapse
No announcement yet.

Кабели за централно заключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
    И аз си мислех за същото, но не знам дали вграденото реле ще издържи. Един приятел ми каза,че са му прекъснали + на контактния ключ. Там управлението било слаботоково (около 5 ампера), но не знам кой точно кабел е.
    Това с прекъсването на контакта е много традиционно и много лесно би могло да се заобиколи. Предпазителят на помпата е 15 амперов, тъй че релето на алармата би трябвало да издържи. Освен това помпата се управлява през реле и може да се прекъсне управляващата верига на това реле, вместо силовата.

    Добре е да уточним и това за какъв мотор говорим.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Колега 2.0 бензин 155 к.с. Ако не е много нахално може ли да ми кажеш кой е точно кабела. Виждам че имаш схемите. Благодаря.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
        Колега 2.0 бензин 155 к.с. Ако не е много нахално може ли да ми кажеш кой е точно кабела. Виждам че имаш схемите. Благодаря.
        Намери релето J15 в двигателния отсек под пластмасата между чистачките в основата на предното стъкло:




        Чрез релето на алармата прекъсни проводника, който отива на извод "85" на въпросното реле.
        Блокирайки действието на това реле, ще спреш действието на помпата и на запалителните бобини, които са в един и същи токов кръг.

        От това по-голямо подсигуряване - здраве
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:18.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Благодаря колега. Не че някой ще тръгне да я краде ама ей така да се уползотвори имото и на алармата. 85 е управлението нали т.е. релето ще издържи?

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
            Благодаря колега. Не че някой ще тръгне да я краде ама ей така да се уползотвори имото и на алармата. 85 е управлението нали т.е. релето ще издържи?
            Аз винаги съм твърдял това, че и най-скъпата алармена инсталация на скъп автомобил се обезврежда единствено и основно заради придобита информация по въпроса.
            Поради това евтина алармена инсталация, но съчетана с просто но нестандартно решение, защитава в много по-голяма степен колата.

            Мога да се обзаложа с най-великия факир на бързите кражби, че след подобно нещо, няма да може да ми запали двигателя за поне половин час. При това ще го оставя да си действа посред бял ден, дори ще му помагам.

            Токът протичащ през проводника към извод 85 на въпросното реле не надхвърля 1 ампер. Тъй че релето на алармата гарантирано ще го понесе.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment

            Working...
            X